اسکن اسناد و مدارک

همه چیز درباره اسکن اسناد و مدارک به صورت دیجیتال

اسکن اسناد و مدارک

همه چیز درباره اسکن اسناد و مدارک به صورت دیجیتال

مهم ترین کاربرد های انواع اسکنر

همه چیز درباره اسکنر

ممکن است در موارد مختلفی نیاز به وجود یک اسکنر باشد اما کجا ، کدام نوع مناسب تر است؟ دفتر کار خانگی، SME یا شرکتی بزرگ، یا در هر مکان دیگری شما باید بدانید که چه ویژگی هایی در یک اسکنر می تواند کاربرد های لازمه را در حرفه شما داشته باشد. در ادامه راجع به مهم ترین نکات در هنگام انتخاب اسکنر مناسب بیشتر بدانید. 

انواع  اسکنرها 

اسکنر های مختلفی در بازار وجود دارد که انتخاب را برای کاربران بسیار دشوار کرده است. از سویی گاه مشاوره هایی که در مغازه ها و یا فروشگاه ها صورت میگیرد هدف مند بوده و به دنبال فروش محصول خاصی هستند هرچند ممکن است این محصول و ابزار تناسبی با نیاز شما نداشته باشد. از همین رو به افراد توصیه می شود که پیش از خرید اقدام به کسب اطلاعات بسیار زیادی در خصوص محصول مورد نظر کسب کنند

انتخاب اسکنر

اسکنر های مسطح:

اسکنرهای مسطح مانند ماشین های تکراری کار می کنند. آنها می توانند مواد را از هر دو نوع نازک و ضخیم ، از ورقهای کاغذی گرفته تا کتابها و مجلات ضخیم بررسی کنند. برای بررسی یک نسخه ، فقط آن را روی صفحه شیشه ای قرار دهید ، گیره را درست فشار داده و اجازه دهید که تصویر به طرز کامل اسکن شود . اسکنرهای چیدمان قابل توجهی که می توانند بایگانی های اندازه قانونی را بررسی کنند ، در بازار قابل دسترسی هستند.

اسکنر عکس:

اسکنرهای عکس به پردازنده های تصویری با دقت بالا مجهز شده اند که برای بررسی نگاتیوهای عکس و ایجاد بزرگنمایی های درخشان آن ها مجهز شده اند.

اسکنرهای قابل حمل:

اسکنرهای همه کاره بزرگتر از اسکنرهای دستی ، با وجود وزن کمتر از اسکنرهای مسطح معمولی ، در صورت نیاز مشتری به روشی برای فیلتر کردن بایگانی ها هنگام کار ، می توانند عملکرد قابل توجهی داشته باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد