اسکن اسناد و مدارک

همه چیز درباره اسکن اسناد و مدارک به صورت دیجیتال

اسکن اسناد و مدارک

همه چیز درباره اسکن اسناد و مدارک به صورت دیجیتال

روش هایی برای اسکن سریع اسناد

اسکن سریع اسناد 

می دانید که روش بایگانی دیجیتال و اسکن سازی اسناد و مدارک دیگر به شیوه ای رایج برای ذخیره اطلاعات بدل شده است. با این وجود که توجه بسیاری از مدیران مشاغل و کسب و کار ها نیز به این روش بایگانی اطلاعات جلب شده است، هنوز می توان مصرف مقدار زیادی کاغذ را در مشاغل و کسب و کار های کوچک و خانه ها، به عنوان معضلی در نظر گرفت. 

اگرچه هنوز برای امضای مدارک و یا برخی از اسناد حقوقی به کاغذ نیاز است اما ذخیره سازی و بازیابی آن به فضای قابل توجه و منابع انسانی زیادی احتیاج دارد. بسیاری از مشاغل ترجیح می دهند تا برای مدیریت آسان خود سوابق کاغذی خود را برای دیجیتالی و در رایانه ذخیره کنند. شما با مطالعه در چندین منابع مهم می توانید به این موضوع مهم سریع تر دست پیدا کنید.

فیدر مدارک و  اسناد به صورت خودکار ADF

شما برای تبدیل اسناد به حالت دیجیتالی به اسکنر نیاز دارید ، اما اسکنرهای مسطح ، با قابلیت همه کاره ای که دارا هستند نیاز به این دارند تا به هنگام اسکن سند درپوششان برداشته شود و تنها هر صفحه را به صورت تکی بر روی آن قرار دهند.

اسکن سریع اسناد

علاوه بر این ، اسکنرهای تخت با سرعت حرکت یک لامپ در بستر شیشه شان محدود می شوند. گزینه بهتر برای استفاده از اسکنر هایی که می خواهند استاد و مدارک چند صفحه ای را اسکن کنند ، اسکنر فیدر اسناد به صورت دیجیتالی می باشد . اگرچه پیاده سازی اطلاعات ADF  دراسکنر متفاوت است ، اما همگی شان یک دیسک کاغذی دارند که صفحه های اسناد بر روی لامپ اسکنر کشیده می شود و به این ترتیب ، آنها می توانند به طور خودکار یک دسته از اسناد چند صفحه ای را یکی یکی اسکن کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد