اسکن اسناد و مدارک

همه چیز درباره اسکن اسناد و مدارک به صورت دیجیتال

اسکن اسناد و مدارک

همه چیز درباره اسکن اسناد و مدارک به صورت دیجیتال

مهم ترین نرم افزار های مدیریت اسناد

نرم افزار مدیریت اسناد و مدارک

برای مدیریت فایل ها و اسناد دیجیتال باید از نرم افزار های مدیریت اسناد استفاده کنید که به یکی یا چند مورد خاص محدود نبوده و دارای تنوع بالایی هستند. اما با این وجود همه ی آنها دارای ویژگی های مشترکی هستند که مشخصه های کلیدی هر نرم افزار مدیریت اسنادی محسوب می شوند. در ادامه این ویژگی ها را بررسی خواهیم کرد. 

ویژگی های نرم افزار مدیریت اسناد و مدارک 

این نرم افزار های مدیریتی دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند که برای برخی از شرکت ها و ادارات مفید و مسمر به ثمر خواهد بود.

  • بایگانی اسناد چه فیزیکی چه دیجیتالی
  • عدم محدودیت در تعداد اسناد قابل بایگانی
  • امکان تعریف دسته ها و فولدر بندی بی شمار
  • امکان تعریف دسترسی در سطوح مختلف بصورت نامحدود
  • قابلیت ایجاد ساختار شاخه ای از یک بایگانی به بایگانی دیگر
  • دارای ابزارهایی برای کپی کردن یک دسته بندی از یک بایگانی برای بایگانی دیگر ، جهت صرفه جویی در زمان

نرم افزار مدیریت اسناد

  • قابلیت تعریف سطوح دسته بندی مختلف
  • دارای ابزارهایی جهت ارجاع اسناد به اشخاص مختلف
  • قابلیت مشاهده محتویات یک سند حین جستجو در بایگانی مربوط به آن
  • قابلیت انتقال اسناد از یک نرم افزار آرشیو به نرم افزار آرشیو دیگر
  • قابلیت مخفی کردن برخی اسناد برای دسترسی های سطوح مختلف یا محدود کردن آن ها به دسترسی فقط خواندن و….
  • قابلیت تعریف کاربران مختلف با سطوح دسترسی مختلف بدون محدودیت
  • پشتیبانی از فرمت های مختلف مانند jpeg ، pdf و…………..
  • قابلیت گردش اسناد روی بستر اتوماسیون اداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد